Z pasją o komunikacji!

Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław (a dawniej - Dział reklamacji i kontroli biletów) od poniedziałku zmienia swoją siedzibę.

Z dotychczasowego miejsca, czyli z Zajezdni Tramwajowej nr IV przy ul. Powstańców Śląskich 209 zostanie przeniesione na ul. Prusa 75-79.

 

BOP we wrocławskim MPK spełnia kilka najważniejszych funkcji:

  • prowadzi biuro rzeczy znalezionych,
  • przyjmuje reklamacje i wnioski pasażerów,
  • rzetelnie informuje o jakości świadczonych usług i zakresie funkcjonowania MPK,
  • zapewnia kompleksową i profesjonalną obsługę pasażerów w zakresie kontroli biletów.

Jeśli masz sprawę do załatwienia w BOP - pamiętaj! Od poniedziałku na ul. Prusa 75-79.

Raport specjalny: Zmiany w komunikacji miejskiej
  • Remont nawierzchni na rondzie Reagana

    W sobotę 4 czerwca 2022 r. rozpocznie się remont nawierzchni na rondzie Reagana przy peronie 1 i 2. W związku z tym swoje trasy zmienią linie tramwajowe 1, 2, 10, 33 i 70 oraz autobusowe C, D, 111,...


  • Zamknięcie mostu Piaskowego i otwarcie Pomorskiej

    Od dnia 28 maja 2022 roku (sobota) planowane jest wprowadzenie zmian tras linii tramwajowych i autobusowych. Szczegóły znajdują się poniżej.


  • Zmiany tras linii 8, 9, 11, 17 i 23

    W związku z planowanym przeprowadzeniem prac związanych z wymianą szyn w torowisku przy moście Piaskowym, tylko w dniach 28-29 maja 2022 roku (sobota-niedziela) planowane jest wprowadzenie zmiany...


Raport specjalny: #TORYwolucja

BOP MPK przenosi się na Prusa