Z dniem dzisiejszym na monitorach LCD w Škodach 19 T pojawiły się reklamy. Wszystko jest związane jednak w jakimś sensie z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej.
Zapewne dziwi Was fakt tego, że w tramwajach zakupiony przy pomocy Unii Europejskiej można coś reklamować. Sytuacja jest jednak inna. Filmiki jakie są wyświetlane to nie reklamy dochodowe.
Jeden z nich pokazuje w jaki sposób możemy rozpoznać oryginalne banknoty, a drugi tyczy się piłki nożnej i jest to reklama wiążąca się z Euro 2012, a jej nadawca to miasto Wrocław.
Przez długi czas na wyświetlaczach LCD w Tramwajach Plus mogliśmy obserwować logo wrocławskiego MPK. Wcześniej jednak była tam prezentacja dotycząca Tramwaju Plus.
W sumie można się cieszyć, że wykorzystano monitory na reklamy społecznościowe i nie marnują się one pokazując jeden obrazek. Oczywiście kiedy skończy się unijne zobowiązanie na pewno będziemy mogli na nich obejrzeć dochodowe reklamy.
- Galeria