Z pasją o komunikacji!

Wraz z pojawieniem się nowych rozkładów jazdy od 5 marca br. zmieniono ich szatę graficzną. Nowa szata rozkładu wydaje się być czytelniejsza oraz zdecydowanie ładniejsza.

Widząc komunikat na przystankach Zabytkowej Linii Tramwajowej można wywnioskować iż nie zobaczymy jej na torach w tym roku.

Ze względu na nową ustawę która dziś (01.03.2011r.) weszła w życie kontrolerzy biletowi otrzymali część uprawnień policyjnych.

Jakiś czas temu MPK miało w planach zakup monitoringu do swoich pojazdów. Teraz ta wizja jest bardziej prawdopodobna, gdyż na pomoc przyszły fundusze unijne - MPK do końca roku otrzyma aż 33 mln zł.

Być może, MPK rozpisze przetarg na zakup specjalistycznego systemu do liczenia pasażerów w autobusach i tramwajach, jeszcze obecnej zimy.

Już 5 marca tramwaje będą mogły dojeżdżać do pętli przy ulicy Grabiszyńskiej. Słupy na wyremontowanej trasie które im w tym przeszkadzały zostały przestawione na odpowiednią odległość.

Od kiedy we Wrocławiu wprowadzono system UrbanCard zintegrowany z komunikacją miejską zaczęły się same problemy związane z kupnem biletów.

W niedalekiej przyszłości, może zmienić się sposób łapania gapowiczów we wrocławskim MPK.

Dokładny termin liniowych kursów Tramwaju Plus jest nadal nieznany. Tory z Gaju na Kozanów będą gotowe wiosną 2012, a ze stadionu Olimpijskiego na stadion miejski - jesienią.

Raport specjalny: Zmiany w komunikacji miejskiej
Raport specjalny: #TORYwolucja

Wrocławska Komunikacja