GALERIA WNĘTRZ
OPIS POJAZDU
Zobacz artykuł o protoplaście tego tramwaju - Protramie 205WrAs: LINK
Jest to bardzo daleko idąca modernizacja tramwaju Protram 205WrAs, która de facto polegała na przeszczepieniu niektórych części z oryginalnych wagonów do całkowicie nowego nadwozia, bliźniaczego z tramwajami Moderus Beta. W praktyce więc jest to w większości nowy tramwaj, który otrzymuje całkowicie nowy szkielet, podwozie i wnętrze. Części pochodzące z Protrama 205WrAs to głównie wózki i niektóre podzespoły napędu. Pierwszym takim wagonem, który został poddany takiemu zabiegowi, był wóz o numerze #2707, który został dość mocno uszkodzony wskutek pożaru. Niektóre elementy z tego wagonu zostały użyte w nowym tramwaju - Moderusie MF17AC o numerze #2707, który na pamiątkę tych wydarzeń otrzymał pseudonim "Feniks". W latach 2020 - 2021 zmodernizowano w ten sposób wszystkie oryginalne Protramy 205WrAs. Pojazdy te są wyposażone w identyczne udogodnienia zarówno jak i dla motorniczego, jak i dla pasażera - nie zabrakło całopojazdowej klimatyzacji czy ładowarek USB.
DANE PODSTAWOWE
PRODUCENT/MODERNIZATOR: Protram Wrocław/Modertrans Poznań
MIEJSCE PRODUKCJI: Polska (Biskupice)
TYP TRAMWAJU: wagon trójczłonowy, wysokopodłogowy z częścią niskopodłogową w sekcji centralnej
LATA PRODUKCJI: 2020 - 2021
DANE TECHNICZNE
DŁUGOŚĆ POJAZDU: 28250 mm
WYSOKOŚĆ POJAZDU: 3060 mm
MASA CAŁKOWITA: 37000 kg
LICZBA DRZWI: 5
UKŁAD DRZWI: 2 - 2 - 2 - 2 - 2
SZEROKOŚĆ DRZWI: 1250 mm
WYSOKOŚĆ PODŁOGI: 890 mm, w członie niskim - 131 mm
SZEROKOŚĆ POJAZDU: 2400 mm
WNĘTRZE
ILOŚĆ MIEJSC SIEDZĄCYCH: 46
ILOŚĆ MIEJSC STOJĄCYCH: 150
ILOŚĆ MIEJSC OGÓŁEM: 196
PRODUKCJA
2020r. (#2707, #2706, #2711, #2702)
2021r. (pozostałe sztuki bez ww.)
DOSTAWY
2020r. (#2707, #2706, #2711, #2702)
2021r. (pozostałe sztuki bez ww.)
ILOSTAN TABORU
1) MPK Wrocław
STAN NA DZIEŃ DZISIEJSZY: 26
ILOŚĆ DOSTARCZONYCH W SUMIE: 26