Z pasją o komunikacji!

Kilka dni temu z toru bocznego przed zajezdnią Gaj (nr I) zniknęły dwa zabytkowe wozy w kolorze pomarańczowym.

Od dziś (8 października) autobusy linii 145, 146, 255 wracają na ul. Dembowskiego. Zakończył się bowiem remont ronda u zbiegu ulic Spółdzielczej, Monte Cassino i Dembowskiego oraz Bacciarellego.

Od początku tygodnia możemy obserwować Škodę 16T o numerze bocznym #3001 w typowo komercyjnej reklamie Promenad Wrocławskich.

Kilka dni temu rozpoczął się montaż wyposażenia na węźle przesiadkowym na ulicy Borowskiej.

Jeśli chcesz wiedzieć ile musisz czekać na tramwaj albo autobus, lepiej nie sprawdzaj tego na elektronicznych tablicach (rondo Reagana, pl. Kromera, Dworzec Nadodrze), bo możesz zostać wprowadzony w błąd.

Po mieście krąży plotka, że brakuje podstacji, a Skody "zżerają" zbyt dużo prądu i dlatego tak często tramwaje stoją z powodu jego braku - szczególnie na ulicy Legnickiej.

W trakcie analizy jest rozwiązanie pomysłu wrocławskich urzędników. To, że buspas powstanie jest przesądzone. Nie wiadomo tylko, czy będzie on (od Korony) do wiaduktu, czy do Bora- Komorowskiego.

Dworzec PKS. Godzina około 4 rano. Policja, kierowca wyprowadzony w kajdankach - taki obraz mogli ujrzeć dziś pasażerowie autobusu linii 257. Akcja niczym ta z filmu.

Od jakiegoś czasu możemy obserwować trzy zabytkowe wagony stojące przed zajezdnią nr I (Gaj).

Raport specjalny: Zmiany w komunikacji miejskiej
  • Zmiany w komunikacji miejskiej od 26 września

    Od 26 września zostaną wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej w związku z oddaniem do użytku peronów 3 i 4 na Rondzie Reagana oraz poprawą komunikacji miejskiej na dwóch osiedlach.  


  • Zmiany tras linii 0P, 1, 7, 20, 74 i 701

    Od 12 września 2020 roku (sobota) planowane jest wprowadzenie zmiany trasy linii tramwajowej 0P, 1, 7, 20 i 74.


  • Zmiany w komunikacji od 05.09

    Od dnia 5 września 2020 roku (sobota) planowane są zmiany dotyczące linii D, N, 106, 121, 128, 130, 131, 141, 147, 148, 149, 151, 206, 241, 249, 251 oraz 701.


Raport specjalny: #TORYwolucja

Wrocławska Komunikacja