Z pasją o komunikacji!

Dzisiaj przedstawię Wam krótką relację z niemieckiego Bottrop, leżącego w kraju związkowym Nadrenii Północnej-Westfalii. Dlaczego akurat z Bottrop?

Marcowa korekta rozkładów jazdy przyniosła za sobą pozornie kosmetyczne i korzystne zmiany.

W tej części cyklu zajmiemy się osiedlem Nowy Dwór, a dokładniej poszukamy celowości budowania tam trasy tramwajowej.

W tej części będziemy analizować jedno z wrocławskich osiedli pod kątem organizacji transportu publicznego.

Będzie o tym jak całkowicie wyleczyłam się z demokracji. O tym, że ten system nie jest dobry wiadomo od dawna.

Dzisiejszy artykuł będzie inny, będzie się składał z fragmentów wypowiedzi autorów n/t Białej Księgi Mobilności.

Dziś zapraszam Was do Wuppertalu. Miasta liczącego około 360000 mieszkańców leżącego w kraju związkowym Nadrenii Północnej-Westfalii w Niemczech.

Każdy kiedyś jechał wrocławską komunikacją miejską – z pracy, do domu, na uczelnię, w interesach, bo zepsuł się samochód, bo zbyt zimno na rower.

Dzisiaj chcę zająć się podziałem transportu, którego używam w trakcie obserwacji różnych procesów zachodzących w tkance miejskiej i podmiejskiej.

Cieszyn to specyficzne miasteczko, część położona jest na terenie Polski a druga część w Czechach. Miasta połączone mostami nad Olzą dzieli znacznie więcej niż łączy.

Ostatnio miałam okazję popracować w Cieszyńskiej komunikacji zbiorowej i z tym będą powiązane moje najbliższe artykuły.

Od dnia, w którym odebrałam prawo jazdy przemieszczam się zdecydowanie więcej samochodem niż komunikacją miejską.

Na początku wakacji na zajezdni nr VII pod płotem zostało zaparkowanych kilka autobusów (Jelcz M121M #9554, Ikarus 280.70E #5320, Ikarus 280.70E #5322, Jelcz M181MB #8500, Ikarus 280.70E #5324, Ikarus 280.70E #5321) z zakładu przy ulicy Obornickiej.

Jak co roku, zawsze pierwszego kwietnia, czyli w Prima Aprilis większość osób i firm robi sobie niewinne żarty. Więc powstało wiele bardziej i mniej śmiesznych dowcipów. Wrocław nie był gorszy i wprowadził w błąd kilka osób.

Raport specjalny: Zmiany w komunikacji miejskiej
Raport specjalny: #TORYwolucja

Ciekawostki